Štítky

čtvrtek 28. února 2013

Dnešní makeup: Natural beauty

Zdravím,
věci, co jsem ještě měla dostat jsem nedostala a tak si někdy budu muset vyrazit a koupit si je sama :) Nicméně jsem vám nafotila další makeup, co jsem si dneska dělala. Snažím se vymýšlet si svoje, takže kdybych se inspirovala bude to tu napsané :) Zase to není nic extra, ale tak... :D Je to s výraznější pusou, docela se mi to i tak líbí (i když rodiče jsou proti :D)

Trošku mi to přijde do zlatavého tónu :D

Produkty, které jsem použila:
Rimmel London Stay Matte Longlasting powder - 004 Sandstorm
Essence The Twilight Saga Breaking Dawn part 2 blush - 01 Renesmee red
Essence Cherry Bloosom Girl shimering body powder - 01 HelloGlity
Oriflame Tender care protecting balm 
Essence eyeshadow - 35 party all night
Essence Miami roller girl eyeshadow - 02 Vice Vice Baby
Oční stíny z časopisu
Avon Super shock mascara - black
Essence lipliner - 06 satin mauve
NYC rtěnka - 404 air kiss
Doufám, že se vám článek líbil :) Katty :*


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! <3