Štítky

pondělí 18. února 2013

Recenze: Essence Colour & Go laky na nehty

Zdravím,
ačkoliv se mi rozrůstá má kolekce laků na nehty, a to hlavně Essence Colour & Go, rozhodla jsem se udělat recenzi na tyto laky :) Mám celkem 6 odstínů. Nejprve k výdrži. Zkoušela jsem je dát bez báze a bezbarvého laku navrch, a to vydržely v celku sotva 3 dny a poté se začaly loupat. Když dáte bázi, lak a potom obojí zakryjete bezbarvým lakem, výdrž je lepší :) Dostupné jsou v drogeriích dm a Rossmann za stálou cenu 40,- pokud teda nejsou ve slevě. U nás v Rossmannu, když přicházely na trh v novém balení, byli staré zlevněny na 20,- tuším. Samozdřejmě že teď jsou nové odstíny a laky jsou zařazeny i do limitovaných kolekcí značky Essence.

Z leva: 111 english rose, 138 L.O.L a 112 time for romance

Z leva: 113 do you speak love?, 128 let´s get lost a 140 go bold!

Ze starých balení mám tři laky
Kdyby vás něco zajímalo, nebo měly nápad na video či další recenzi, napište do komentářů :)
Katty ♥





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! <3