Štítky

sobota 4. května 2013

Dnešní makeup: Spring queen

Čauky,
po včerejším vyčerpávajícím článku je tu něco lehčího :D Ano, je to dnešní makeup a dneska jsem ho nazvala spring queen » jarní královna :))
Newím proč, ale prostě mi to přijde součást jara. V každém ročním období mám chuť na jiné barvy a dneska se mi zachtělo do těchle :D


Použila jsem:
AVON eyeshadow primer - light beige
GS Monza Italia gioco - 10
AVON 8v1 eye palette - smokey eyes- černá
Maybelline Illegal Lenght - 01 black/noir
AVON Ideal flawless korektor - fair¨
Rimmel Stay Matte powder - 004 Sandstorm (pořád :D)
Essence tvářenka - 04 best friends
Bodysol SOS balzám
Astor Liquid care - odstín newím :(

A ještě tu mám bonus :) Ukáži vám nehty, až "mrtvolně" zelené barvy, které jsem teďkon nahodila :D


Katty :*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře!! <3